Mera sol!

Idag skiner solen igen. Kollade igenom alla bilder igår från Micke och det var fantastiskt kul att se bilder på Yawatha och Campino enda sen i höstas!
Stallet idag igen, Maria ska rida Hebe, och sen hoppas jag att hon vill rida Yawatha lite eller om vi ska tömköra igen. Vi får se. Fotas ska han i alla fall för igår badade jag honom.
Efter stallet blir det bröst och triceps på gymmet. Veckan som kommer kommer bli riktigt tuff i skolan. Massa att göra. Men det är bara 5 dagar, så bara att bita i.
Imorse dessutom vaknade jag 5.45 och var pigg. Tänkte sova vidare lite men sen kom Rikard hem också från fest och jag somnade inte om på länge så sen när klockan ringde var jag tröttare än vid 5.45. Vaknar jag av mig själv då i veckan då ska jag fasiken ta o kliva upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0