Mot sthlm

Sitter på bussen nu på väg upp till sthlm och familjen. Ska ikväll på hjärt-och lungräddningsutbildning som är obligatorisk för alla konfaledare att göra inför läger. Tycker det är hur bra som helst.

På morgonen tränade jag först. Fokus på rygg och biceps. Hann inte så många övningar för jag körde först lite spänsthopp med Kristian som också tränade. Och äntligen klarade jag att hoppa upp på den högsta lådan! Yes! Sen så peppade han mig rejält med chins och pull-upsen. Är ändå nöjd. Ska blir skönt att vara hemma hos mamma och pappa några dagar nu. Och vovven.



Kommentarer
Postat av: Stockholmsjenna - Livet som ryttare i storstan

söt vovve

2012-05-02 @ 12:52:23
URL: http://stockholmsjenna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0