Näst sista presentationen: Check

Sitter i skolan och ska plugga. Vi har avklarat den näst sista presentationen och är inne på dag två av helvetes veckan. Än så länge så känns det rätt lugnt.

Hade återigen en sån där jobbig morgon. Vaknade 05.23 exakt av katten som klöste på sängen som vanligt. Och stänger vi ute henne så klöser hon på dörren istället då så då vaknar jag av det. Funderade på om jag skulle gå upp som vanligt. Men lat som jag är somnade jag om. Rikard vaknade också till och somnade aldrig om så han gick upp 06.10. Jag var också vaken då, men icke gick jag upp med honom utan såklart somnade jag om de där 35 minutrarna innan klockan ringde. Och då var jag fasiken döende. Att jag inte bara går upp när jag vaknar första gången. Jag går ju alltid upp och stänger dörren då till sovrummet. Det handlar om att jag mentalt tycker det är för jävligt att faktiskt gå upp innan 06. Men jag måste prova en dag, gå upp, ta en promenad, äta i lugn i ro kanske.


Den klösande väckarklockan

Kommentarer
Postat av: Sanna S

Känner igen det där med katter som klöser på sängen och så småningom dörren för att de vill att man ska vakna (alldeles för tidigt), Odjur! ;)

2012-04-17 @ 20:27:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0