Ny dator

Nu är jag x antal tusen kroner fattigare, men har en ny dator. Det känns skönt. Lyckades leta upp min projektplan, lite bilder och mitt CV på mailen så det var skönt att vissa saker fanns kvar.
Hann aldrig till gymmet idag men i helgen blir det stallet och träning. Har hittat ett upplägg som jag har tänkt prova att köra så får vi se om jag pallar. Jag är extremt beroende av planering och upplägg för att motiveras till något. Så nu hoppas jag på detta. Tänkte börja med pass 1 i helgen, blir då bröst och triceps. =) Troligtvis på söndag efter stallet, imorgon ska jag försöka mig på en PW utöver hästarna, men det beror helt på vädret faktiskt.
Carro sa att hon och Emma sticker till Egypten 19e... usch, vad dumma dem är. Jag vill också jue!
Hurghada 2009 med Beaver!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0