Nybakat bröd såhär 3v in i 100 grymma dagar

Dagen har flutit på och jag har hunnit med allt som var planerat. Imorgon blir det hästarna igen. Var en sväng på stan under fm, sedan har bilen fått sommardäck. När vi ändå var i Tornby passade vi på att handla lite också, behövde frukt, kvarg och bär (igen).
Sedan var jag iväg på ett undergroundpass, var i stora salen och Ehsan som jag aldrig tränat innan för hade ryckt in istället för Mattias. Såhär i efterhand så kan jag säga att det var ett bra pass, svetten riktigt rann och han är smått galen.
Nu har vi ätit och sedan har jag bakat bröd också. Äter nästan inte bröd alls längre, men bakade mitt favoritbröd från mamma. Det är galet gott och mättande.
Har också fått veta vem min examinator, Jennie Westander och hon har ju en hel del bollar i luften så förstår varför inte min projektplan inte kommit tillbaka.
Ängstugans senaste tillskott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0