Regnet det bara öser ner

Idag har det regnat, i ett sen i morse. Det resulterade i att jag inte ville rida och blöta hästar. Vi valde att plocka in både småhingstarna eftersom de hostat lite i veckan så de inte blir kalla inatt och stona. Så det blir mkt att mocka imorgon, eller så lämnar vi lite till på söndag när vi är fler i stallet. Vi får se.
Imorgon verkar det vara bättre väder så då hoppas jag på att hinna massor. Jobbet med paddocken lär också fortsätta. Hebe, är prio imorgon. Yawatha kanske jag longerar eller rider, beror på om han verkar vara snorig eller hosta. Campino ska longeras med sadel imorgon eller på söndag.
Efter dagens stall så vart det ett pass underground som jag kommer få träningsvärk i magen av, och det var fasiken länge sen sist. Ett riktigt bra pass och jag kände mig riktigt stark i kroppen trots lite snuva.
Nu ska jag börja krypa till sängs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0