sista dagen i sthlm

För den här gången i alla fall.

Jag åkte med mamma imorse som skulle på jympa, eller jag tyckte hon kunde åka så kunde jag gymma samtidigt så det blev så. Ett ok benpass och mage. Men imorgon är det underground hemma i Campushallen igen som jag saknar. Sedan har jag idag vart i sundbyberg och träffat Staffan som är PT för att göra en kalipermätning, det vill säga en mätning av hur mkt kroppsfett man har. Han ska maila mig resultaten men landade på 23,6 % tror jag. Han tyckte jag låg bra till och om jag tappar 2-3 kg till så trodde han att jag skulle se mkt mer definierad ut. Det är ju långt kvar på 100 grymma dagar så det är ingen stress. Tappade 2 kg första månaden och 6 cm i midjan så det händer ju en del. Nu är det 3 v till nästa mätning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0