Skitväder

Idag har det regnat precis hela tiden. Hästarna har inte blivit ridna utan istället har det vart fix med annat. Stona fick komma in över natten, jag och Clara har smort ett antal träns och de andra har börjat renoveringen av paddocken. Har borstat alla tre hästarna och tricktränat Yawatha och Campino i boxen. Campino är rätt understimulerad för tillfället och behöver få jobba. Hoppas på bättre väder på torsdag så jag kan longera.
Jag har i alla fall tränat dem på att backa vid tecken. Yawatha fattade hur fort som helst och stegade sedan undan. Med honom är målet bugning. Campino får vi se, det är mest för att hålla igång hjärnan på honom.
Nu måste jag byta om och åka till campushallen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0