Välkommen tillbaka solen

Till att börja med: NI SLÄCKTE VÄL IGÅR UNDER EARTH HOUR?! Kunde tom mina akvariefiskar släcka så borde ni också ha kunnat =P

Solen skiner idag och jag ska snart till stallet. Idag ska det ridas. Hebe o Yawatha. Sen ikväll beroende på med packning inför Kolmården och när vi kommer hem o hur jag känner då så tänkte jag sticka o träna.

Igår var finalen av gladiatorerna. Och nu kan man söka till en ny säsong. Det skulle vara den ultimata utmaningen. Fatta grymt. Om man ska spekulera så tror jag att jag skulle överleva styrke delarna ok, har rätt bra balans också. Men sen det där med kondition. Nej, inte min grej. Fast det skulle vara en anledning till att träna upp den =P

Nej, en vacker dag kanske.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0