Älskade vardag

Oavsett hur rolig och underbar helgen var så älskar jag min vardag. Träning och vettig kost och hur jag har det. Även om helgen fick mig att känna på det där lilla extra i livet så trivs jag ändå. Klart jag skulle önska att det fanns där men det kommer antar jag, eller inte.
 
Träning idag i alla fall. Underground. Och gårdagens kolhydratsbomb gjorde att jag hade ett sjukt tryck, framför allt i löpningsdelarna. Det var stört faktiskt, men det vore ju rent utsagt fan om det inte hade gett lite extra energi.
Har snart jobbat klart och ska sedan ut till stallet.
 
Formen då, för 3 veckor sedan ca tv och idag th. Det börjar släppa kring magen, och min delning på bröstet kommer fram så smått igen! Lycka =)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0