Att möta smällarna - första gympasset igen

Då var Campushallen som också är som ett av mina andra hem besökt igen. För att komma igång igen och få köra ett pass innan jag hunnit komma med ett upplägg så körde jag idag ett helkroppspass.
Knäböj, marklyft, latsdrag, bänkpress, dips, skivstångscurl och hängande knälyft (både raka och sneda) .
 
Men hur gick det då? Ja ändå godkänt om man tänker på att jag knappt rört en vikt på 6 veckor. Jag har tappat i styrka, det har jag men inte så katastrofalt som jag befarat dock så får jag ta smällarna och jag blir ändå förbannad. Men, nu tar vi det positiva, jag hittade kontakten och kände att tekniken i alla övningar fortfarande satt. Det var fokus och bra utförande och jag pressade mig själv. Körde idag i pyramidset för att värma upp ordentligt fram till dess att jag inte klarade 6 rep på en vikt. Pyramidset är annars toppen för att nå sitt max på en rep men jag var inte ute efter det idag utan ville verkligen hitta tekniken.
 
Mina nya skor fungerade mycket bra och det kändes toppen.
 
Nya skorna -  och häpna nu: De har rosa på sig. Japp jag gick helt på känsla i skon denna gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0