Bättre natt

Inatt har jag sovit tusen gånger bättre än igår.
 
Salsa har lugnat sig betydligt under dygnet och börjar vara som jag kommer ihåg henne vilket känns otroligt skönt. Någon gång igår så ställde hon sig och spände sig och jamade ut mot hallen, men insåg snabbt att det inte fanns någon annan katt där. Annars har hon sovit i Carros säng som alltid och imorse hittade jag henne i favoritfåtöljen.
Lite jamande vart det inatt, men jag har fått somna om efter båda gångerna.
 
Äntligen fredag hörrni! Idag ska jag ut till Vreta med Hanne och Assie för att fixa med kycklingarna och städa lite burar. Ska hitta de jäklas kamerorna också. Förhoppningsvis kan jag ta mig hem strax efter lunch, eller till gymmet. Idag blir det rygg och biceps.
 
Sedan helg: stallet! I helgen ska jag rida. Fasen vad jag längtar!
 
mys igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0