Blandade skurar

Ja, dagen på kontoret har vart lite kaos. Tack o lov kläcks nya kycklingar imorgon som jag kan ha full koll på hela vägen. Så nu är jag lugn igen.
 
Åkte efter skolan till stallet. Det regnade ju en hel del men pratade med Maria om hösten inne istället så på den fronten känns det superbra. Att få lite koll på vad jag ska fokusera på med hästarna. Dessutom är jag så nöjd med att jag kan börja släppa Yawatha lite, att jag har lyckats ta fram honom till en häst som börjar fungera i verksamheten. Lite kvar att öva, vänster galoppen framför allt. Tiden rann iväg så vid 19.20 gick jag ut i regnet för att hämta in Campino som inte trivs i regn alls. Åkte hem och fick i mig middag och har annars haft en riktigt seg kväll.
 
En mysbild från stallet med en av de andra fyrbenta, Titeuf. Hela bilden för mig bara visar hur trygg och hur mycket kärlek jag känner för det stallet och alla som är där, tvåbenta och fyrbenta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0