Dagen + 5.2 km PW

Jag klarade av Body Shop, Ikea och Ica maxi på 1,5h. Grymt! Vart lite av varje på Ikea, nytt duschdraperi, kuddöverdrag och förvaringsgrejer. Men hur spännande är det att läsa?
 
Så efter att jag kikat på första dagen av hästhoppningen från OS så begav jag mig ut för en powerwalk. 5,2 km på 46 min och lite till. Inte dåligt, lyckades hålla tempot uppe hela vägen och benhinnorna var glada hela vägen.
 
Imorgon är det Underground igen för första gången på 3 veckor och det 2 passet på över 6 veckor. Lycka, jag längtar typ redan.
 
Innan dess ska jag åka ut till stallet för att komma igång där igen. Ska prata med Maria om jag ska fortsätta med Yawatha och i så fall hur mycket i höst. Har i alla fall tänk att fortsätta trickträna honom så imorgon blir det lite ledarskapsövningar. Campino ska få mysa och longeras, troligtvis bara i grimman. Sen får vi se hur Hebe är. Men ska ta in och pyssla i alla fall. Eftersom jag inte hållt på med dem på mer eller mindre 6 veckor så vill jag inte sätta press på dem första dagen utan det viktiga för mig är att återfå kontakt, förtroende och bandet. Men jag längtar upp på hästryggen, det gör jag verkligen.
 
Lilla busen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0