Dagens träningspass mm

Hej alla.
 
Blir ett inlägg med mycket bilder nu. Körde veckans sista pass, bröst och triceps med framsida och mitt axlar. Mitt favoritpass med, dels för att jag älskar att träna triceps och axlarna kan man se fibrerna i när jag tränar så det känns fantastiskt. Passet gick riktigt bra och lyckatdes göra fler dips än förra veckan så det går åt rätt håll.
 
Börjar se former i triceps igen och armarna börjar få form. Gillart!
 
Åkte och storhandlade sen. Basvaror på Coop, och sen kvarg på Lidl. 6kg passade jag på att införskaffa när jag ändå var där, men äter man typ 500g om dagen så. Lagade sedan sjukt god middag från ett recept från jonaskocken.kroppsnytt.se
 
Kvar i massor och kvällens middag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0