Där kom träningsvärken

Hej på er.
Igårkväll så vart det inga fler inlägg då jag gick ut och tog en promenad innan jag skulle sova. Det var en riktigt fin kväll så det var perfekt.
 
Idag kom träningsvärken på riktigt från söndagens benpass. Tänkte igår att det inte var så farligt så det var ju skönt, men jisses idag, mina hamstring (baksida lår) vill inte sträcka ut sig alls. Känner av triceps från UGn igår så jag får väl förvänta mig att dem kommer må skit imorgon då. Irriterande när det är som värst 2 dagar efter.
 
Idag så börjar nolle-p här på universitetet. Så det kommer vara kaos och folk överallt nu. Alltid lika spännande och jag kommer ihåg det själv men nu känns det skönt att vara inkörd i allt och känna sig som hemma.
 
Jobbar idag till ca 16, sen måste jag handla lite och kl 18 är det UG.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0