Gårdagens bravader

Jag lever. Gårdagen var galen och helt fantastiskt rolig. Jag fick umgås med fina vänner och jag hade det så himla bra. 07 klev jag upp, 08 började vi festandet med pannkaksfrukost hos Mia och Eddie. Därefter vart det sillfrulle och sedan runda i valla skogen. Efter det så hade jag en lite detour och mötte upp igen vid 21 hos Emma och Axel innan vi drog till utediscot och vid 02 sov jag igen och tackade för mig. Helt slut men otroligt glad. Har bara legat och slöat idag på bästa tänkbara sätt.
 
Imorgon är det vardag igen, med träning och matrutiner igen.
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Kanske inte den mest smickrande bilden? :P

2012-08-26 @ 20:23:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0