Glad tjej efter riktigt bra pass

Idag hittade jag den, den där riktiga motivationen under passet. Idag stod ju rygg och biceps på schemat, mina två svagaste muskelgrupper enligt mig själv så jag försökte verkligen peppa till. Redan innan så bestämnde jag mig, jag går inte från gymmet förrän musklerna är slut.
 
Och som passet startade, drog en 6a på 60kg i marklyftet, vilket är 3rep mer än förra veckan! Vågar inte maxa på 1RM för min ländrygg är inte tillräckligt stark. Men hur bra var inte det för att sen köra vidare. Biceps skrek redan efter de 4 första seten i kabeln. Jag körde på med latsdrag och avslutade rygg med rodd i maskin. Körde 3e setet på 40kg och sedan dropseta jag ner till 20kg med ett steg på 30 kg imellan, och då sprutade mjölksyran! Biceps fick smaka vidare på 21an i curls och sedan omvänt grepp till failure på först 15kg och sedan 12,5 i 3 set. Därefter Mission Completed! Musklerna var helt slut.
 
Nu ska jag äta, för utan näring då växer dem inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0