God fredagskväll

Hörrni, vilken match! Sverige i OS-final i handboll.
 
Dagen har rullat på, vi åkte ut till Vreta där jag satte upp vattennipplar till djungelhönsen. Märks att de hanterades som små för de är inte direkt rädda alls. Sedan tänkte vi städa lite burar för att det behövs, men där var det mössens glada julafton så det fick vara. Jag tänker då inte ta i det där.
 
Helgen inleddes med att jag rev av ett rygg och bicepspass. Mina två sämsta muskelgrupper. Fokus på kontakten för risken är annars att man tar tunga vikter i frustration och drar med fel muskler. Så jag körde med vikter jag kände att jag hela tiden kunde få rätt kontakt med, fokus och ändå köra så jag vart trött. Blir dock irriterad på mig själv att jag inte bara tar i det där förbannade s ista. Annars kommer jag ju a ldrig få mer muskler.

Har annars haft en frikväll ikväll. Vart tacos till handbollen och har en del naturgodis som väntar till lite serier =D
Dagens älskade solkatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0