Godmorgon tisdag!

Godmorgon.
 
Jag har kommit till kontoret nu. Irritationsnivån steg någon grad när jag insåg att jag inte fått svar på det mail jag behövde svar på. Så får väl se till att åka ut till Vreta senast fredag och fixa med det som måste fixas.
 
Annars så blir det en dag på kontoret och i kläckeriet. I kväll står UG på schemat igen dessutom har jag lite STS jobb att göra samt så behöver jag kompletera i min kyl.
 
Visst sa jag att jag är tillbaka i vardagen? Fasen vad det märks. Dock är jag lite överväldigad hur jag hunnit med allt som jag vill och ska göra. Men det handlar bara om att komma in i det igen. Tyvärr så kan jag inte säga att jag har någon studiemotivation alls just nu. Men det är bara att bita ihop.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0