Godmorgon!

Godmorgon där ute på min första skoldag igen.
 
Jag tar en mjukstart och tänkte att jag ska vara på kontoret till 9. Klockan ringde sju och jag sitter nu och äter min frukost vilket tar lite tid i och med att jag ska få i mig all mat. Har börjat använda matkalkyl för att beräkna mitt matintag ett tag för att se hur det ligger. Framför allt så gäller det för min del med all träning att få i mig 2-3g protein/kg kroppsvikt så igår kväll fick jag vackert fylla på lite mer innan läggdags. Och efter redan en dag inser jag att jag lätt hamnar lågt i mitt kalori intag. Nu är ju målet att bli tajtare igen men inte i ett rasande tempo.
 
Idag är det fullt ös. Exjobbet: kolla av allting med kycklingarna och materialet. Uppdatera min tidplan och kolla av med Pelle om det behövs ett möte.
Övrigt så ska jag ut en sväng till stallet och sedan ska jag om det finns tid (ev över lunch) riva av ett bröst och triceps pass. Kroppen känns nämligen oförskämt fräsch idag.
Dessutom är det finalen i laghoppningen idag
 
Nu har jag börjat forma en plan i mitt huvud, problemet blir att trycka in en middag där någonstans men den får bli sent annars

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0