Grymt undergroundpass!

Kvällens undergroundpass var helt grymt. Det var tokjobbigt men jag var så sjukt pepp och motiverad och slet verkligen. Känner mig riktigt nöjd med mig själv, det är den bästa känslan! Känslan av ett riktig bra pass i kroppen. Tror framför allt mina axlar kommer vara riktigt trötta imorgon.
 
Nu blir det gympass resten av veckan innan det blir vila i helgen, eller ja jag ska ju vara i stallet på lördag.. så söndag blir hel vilodag. Har även förlängt mitt gymkort nu och fick en glad överraskning när jag fick 10% avdrag för trohetsrabatt. =D
 
Har fått i mig mat nu också, men det var jobbigt. Magen är helt sprängfylld nu.
 
Lite av dagens UG utrustning. Traktordäcket hann vi aldrig med tyvärr, älskar att välta runt på det. Men annars är det bulgarian bags, clubbells och ett lågt räcke. Knäböj med upphopp med en bulgarian bag på ryggen är nog det värsta faktiskt, Min teknik är sämst och jag blir stum i benen på nolltid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0