Höst

Hej på er.
 
Idag blev det höst. Alltså, som på riktigt. Det var 8 grader när jag gick upp. Kollade på mina kängor i klädkammaren och längtar nästan lite efter att börja använda dem, fast de får vänta till in i september i alla fall. Men jag gillar det här med årstider. Nu kommer kvällarna när man kan tända levande ljus och krypa ner i soffan med en kopp te, och det känns liksom helt rätt.
 
Samtidigt har jag sånt galet shoppingsug just nu så det är helt stört. Lite nya träningskläder ska det bli, men jag vill ha nya skjortor eftersom jag bor i det på hösten, nya skor och nya mysiga koftor.Och snart så för igår registrerade jag mig och sen borde csn trilla in i veckan.
(och ja, jag ska betala räkningarna först..)
 
Better bodies har så sjukt snygga (och dyra) saker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0