Intensiv stockholmsvisit

Då var mina 24h i sthlm över och jag är påväg tillbaka ner igen till Linköping. Det har i alla fall vart 24 trevliga och bra timmar.
 
Vart sen middag i lördags som var riktigt god med mamma och pappa. Sedan idag har det vart fullt ös. Jag tog en promenad imorse innan frukosten, sedan var det konfirmation i kyrkan vid 11 för min kusin. Träffade flera av mina fina ledarvänner dessutom. Dem är verkligen alla så fantastiska.
Därefter vart det lunch och därifrån så var det bara hem, packa och bege sig till stan för en fika med Andreas. Alltid lika trevligt det också.
 
Nu är jag helt slut och lär väl inte uppdatera mer idag än en dagens sen.
 
Men, imorgon kör jag som vanligt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0