Kliva ur bubblan

Helgen har bara flugit förbi och nu är det vardag igen så det är helt enkelt dags att kliva ur bubblan som jag befunnit mig i de senaste 48h. Det är skönt att få ha vardag igen. Att få äta min vanliga mat och få gå och träna igen. Samtidigt är allt så annorlunda idag än vad det var i fredags. Vad händer nu? Håll dig till planen, det är det jag ska göra. Mitt fokus, mina mål.
 
Idag ska jag ut till stallet och gräva ner ansiktet i Campinos man och bara vara.
 
Eftersom det inte har blivit några Dagens under helgen så tar jag en Helgens istället, så
Helgens
Bästa: Svarta aka Hästpolon, som var så rolig och det visar igen hur fina vänner jag har
Godaste: Kaffet på söndag morgon
Sämsta: Att jag inte kunde vara kvar i bubblan som infann sig
Låt: We are young - Fun
Saknad: Stallet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0