Kvällsupdate

Har inte hunnit uppdatera idag direkt. Har haft fullt upp. Hela em efter skolan så har jag fixat med STS-jobb innan UGn kl 18. Fick slita som ett djur på passet som ändå gick rätt bra. Har dessutom vart ute och promenerat 1h efter det. Nu är jag kalastrött och är i säng. Har tänkt kolla ett avsnitt av the glee project men tror kanske inte det blir något av det utan att sova istället. Effektiv dag i alla fall så jag är riktigt nöjd. Imorgon står det väldigt mycket på schemat. Håller alla tummar för att jag ska hinna en sväng till stallet, men vi får väl se hur det blir med det. =/
 
Dagens:
Bästa: Att vädret blev fint så vi kunde köra ett sista UG-pass ute
Träningsövning: Välta traktordäck
Låt: Berätta hur du gör - Lars Winnerbäck
Sämsta: Mitt ständiga överanalyserande
Citat: Jag: "Men då får jag ändå de 500 och det är ju bra", Mia: "Ja det är ju hela 3kg protein"
Jag och Mia är något skadade och träningsfantaster båda två som numer delar kontor. Vi kör stenhårt på PPK, dvs Protein per Krona.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0