Kycklingmärkning

Hej på er alla.
 
Börjar komma in i rutinerna riktigt bra nu och hitta den sömnen som är som bäst. Mellan 7,5-8 timmar funkar riktigt bra för mig. Är uppe utan problem till 07 varje morgon.
 
Har vart ute och märkt kycklingarna på Vreta och det var lite av en pärs, men jag och Mia fixade det galant. Nu ska jag kolla av lite mer med exjobbet och sedan blir det benpass idag. Gäller att börja peppa igång redan nu. Ben är alltid tungt psykist för att man måste pressa sig otroligt mycket för att verkligen ta ut sig. Det är alltid tungt, men det är också då det känns som bäst efter.
 
Därefter ska jag till Norrköping ikväll för att äta middag med Beaver!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0