Måndag - ny vecka

God morgon.
 
Då var det måndag igen. Har ni planerat träningen den här veckan? Det har jag.
 
Måndag: Underground kl 12. Stallet kväll
Tisdag: Underground kl 18.
Onsdag: Rygg, biceps och baksida axel, efter jobbet
Torsdag: Ben och mage, efter jobbet
Fredag: Triceps, bröst, framsida+mitt axel, innan jobbet, stallet på kvällen
Lördag: stallet + åka till sthlm
Söndag: Sthlm
 
Jag planerar allt jag ska göra utöver mitt exjobb som tar upp hela dagen från ca 8.30-16.30. Eftersom jag ska till sthlm i helgen på min kusins konfa så måste gympassen genomföras i veckan, sedan blir det vila hela helgen. På fredag kommer jag köra mitt pass vid ca 7 på morgonen och då väljer jag att köra de muskler som jag har lättast för och behöver satsa minst på. Bara för att jag vet att jag är tröttast på morgonen och har svårt att komma igång. Men jag kanske kommer ha fel, vem vet.
 
Tänk igenom nu vad ni vill hinna i veckan! Ska det promeneras, när i så fall, hur långt? Eller ska ni iväg och träna i gymmet, bestäm då vad och när, eller bestämt med en kompis också så ni peppar varandra!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0