Mitt i veckan

Hejsan denna onsdagsmorgon.
 
Mina ben mår hundra gånger bättre idag och i övrigt känns kroppen bra. Idag startar 3 dagar med gymmande och först ut idag blir biceps och rygg, mina som sagt två svagaste muskelgrupper. 
 
Annars så skiner solen idag och det är fortfarande lite sommar ute vilket är riktigt skönt. Jag älskar att kunna ha shorts fortfarande innan man måste klämma in sig i jeans om några veckor. I övrigt så innehåller dagen inga planer. Jag över på att få in snitsen att märka med märkena vi ska använda på hönsen. Känns inte supertrevligt att behöva göra, men men så kan det vara.
 
Vi hörs senare under dagen.
 
Fantastiskt bra bild!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0