Mör kropp

Ligger som en utslagen jag vet inte vad i soffan med mat i magen. Kroppen är helt slut efter dagen.
 
Red Yawatha i stallet som inte alls ville samarbeta så det vart tokjobbigt att rida. Sedan behövde jag köra vatten till Campino i hagen med skottkärran och så skura jag lite mer boxvägg. Så ja idag har jag rört på mig mer än tillräckligt.
 
Fick hem min nya kalender idag från personligalmanacka =D. Deras kalendrar är så värda pengarna och för mig som är helt beroende av min är det perfekt att kunna bestämma själv hur den ska se ut.
 
Framsida med Campino från en bild som Micke (svenskmicke.blogspot.com) tagit och sedan en egen bild på Yawatha.
 
Det bästa med den är att i så har jag rutor för veckans träning och dagens träning och en to do list. Jag älskar det =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0