När man börjat träna och inte vill sluta

Idag var jag riktigt trött när jag kom till gymmet. Klockan hade runnit iväg, likaså möjligheten att komma iväg till stallet. Hade dålig motivation. Men på något sätt vände det under uppvärmningen. Lyckades köra på och komma in i en känsla som jag verkligen älskar. Känslan av att inte vilja gå hem utan att träna mer och mer. Har dessutom fått upp effektiviteten på passen så jag var klar inom ca 1h. Så eftersom det vimlade av trevligt folk på gymmet idag vart jag kvar i 1h till och körde boxjumps, armgång och lite mage spontant. Dessutom utmanade Andrey mig i vem som kunde hänga längst i stegen i taken med armarna. Han släppte efter dryga minuten. 02.22, gav jag upp, sjukt nöjd, spöade med det även hans bästa tid i det någonsin. Oh yes, tack undergrounden.
 
Kvällen har vart lugn med film och trevligt sällskap, nu ska jag sova inför en mer eller mindre heldag på Vreta.
 
Dagens
Bästa:
Känslan och stämningen på gymmet
Träningsövning: Rodd med skivstång i smith
Sämsta: Att jag inte fick god middag pga felberäkning.
Låt: Wild ones feat Sia - Flo Rida, gjorde att jag hitta humöret idag på gymmet
Saknad: Choklad!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0