När man få ta till alla knep i allt

Som sagt så har dagen inte riktigt gått min väg. Man ska inte bara vara student eller forskare när det kommer till djur, man ska även vara djurskötare, lite hantverkare, problemlösare, veterinär och städare. Jag har verkligen fått ta till allt idag. Behövde fånga in djuren som smitit under natten, försöka montera kamerorna och sedan städat ur alla burar. Jag tänker inte delge allt som gick åt skogen idag men jag använde irritationen och frustrationen till mitt benpass.
 
Benpasset idag gick bra. Sprang även på Josefin i gymmet som jag inte sett sen innan sommaren så vi bestämde oss för att boka in en middag. Mycket trevligt. La massa fokus i knäböjen idag. Jag har verkligen gjort om min teknik från början och nu kör jag verkligen tanken "ass to the grass" tack vare Macs fina tips i våras. Det har även inneburit att jag har fått gå ner i vikt för att klara att hålla ryggen, men styrkan kommer när den kommer. Kom på mig själv idag när jag var nära på att lasta på för mycket bara för att, att det bara var dumt. Pressade ur framsidan med bensparkar. Baksidan fick raka marklyft som verkligen tog bra och sedan utfallsgång med hantlar. Slaktade även magen en sväng.
 
Sitter i soffan nu med ont i benen..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0