Off to the gym

Nu tänker jag ta tidig helg för det finns inte mer jag kan fixa med just nu. Ska iväg och köra bröst och triceps vilket också blir veckans sista pass. För i helgen blir det vila. Aktiv vila imorgon då jag ska vara i stallet och på söndag tänkte jag ut på promenad på morgonen innan frukost.
 
Vet redan nu att nästa vecka hopar sig och jag måste handla. Så ska åka efter passet direkt. Köpa basvaror och även en sväng till systemet inför nästa helg så det är avklarat. Det är en av de få helger jag har tänkt att dricka under hösten överhuvudtaget, känns så onödigt med all träning. Dels är det massa kalorier, men framför allt så är det inte supernyttigt för kroppen att bearbeta alkoholen. Men har ju en alkoholtolerans som är minimal nu så behöver inte direkt storhandla =P
 
Sedan ikväll blir det lugnt framför tvn, ska ev försöka hitta lite sällskap, annat än katten.
 
Dagens utstyrsel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0