Reser mig så sakta

Gårdagens failade pass sitter fortfarande i bakhuvudet. Idag är det därför vilodag för att hitta motivationen igen. Dessutom ska jag och Mia åka och shoppa efter dagens arbete och sedan äta sushi. Kommer bli bäst.
 
När jag får negativa tankar kring träningen så blir jag så förbannad på mig själv. Jag får inga resultat av att sitta och gnälla och deppa ihop. Inga resultat kommer från soffan! Vågen står stilla men samtidigt ser jag ju på de bilder jag tar att det händer massa med min kropp. Jag har också i tre veckor ökat vikterna varenda pass på gymmet.
 
Nu lär vi oss något av det här: Nämligen, dokumentera din träning och utveckling. Mät, väg, ta bilder och skriv ner dina pass. Då kan du de dagar det känns som du inte kommer någonstanns inse att, det gör du visst!
 
Be strong!
 
Träning ska vara kul

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0