Ser fram emot Bootcamp helg!

Idag är det fredag igen och jag ser verkligen fram emot helgen! Har under morgonen städat i lägenheten.
 
Sedan blir det upp till kontoret och äntligen är Elenas undergroundpass på fredag em tillbaka så fredagsmyset är återställt =D Har en sån otrolig känsla i kroppen sen passet igår. Känner mig lätt och pigg och glad!
 
Hela helgen ska gå i träningens tecken. Ska upp på ett "bootcamp" i Vingåker som Björn "Slavdrivarn" och Helene "Dieseldoris" dragit ihop med 40 pers. Kom i kontakt med dem från början genom 100GD och det ska bli riktigt kul. Workshops, nattspinning och sedan ska jag få hjälp med mitt ryggpass för att hitta kontakten. Dessutom hoppas jag komma hem med massa grymma foton!
 
Sedan är det tillbaka till ordningen på helgerna med stallet. För där händer det massa nu och jag behöver lägga tid där ute, vilket är superkul =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0