Shopping+dagens

Shoppingen är avklarad och det är spännande att jag numer köper mer träningskläder än vardagskläder. Men med tanke på hur mycket tid jag spenderar tränandes så är det ju aldrig fel att kunna växla lite.
Resultatet blev i alla fall:
mjukisbyxor, 2 träningslinnen, 1 par nya långa träningsbyxor (de gamla är för stora), 1 kofta och ett par jeans (för 99 kr! Lycka =) )
 
 DAGENS:
Bästa: Få shoppa lite nya kläder (astöntigt jag vet!)
Träningsövning: Idag slår jag ett slag för plankan
Låt: Fly/I believe I can fly mashup - Glee cast
Sämsta: Jag saknar kycklingar...
Godaste: Buffén jag och Mia avslutade shoppingen med!
Saknad: Träning
Kärlek: Alla underbara träningsmänniskor som peppar trots att ni aldrig ens träffat mig
 
Godnatt, imorgon ska jag äga mitt benpass! Måste komma ihåg att äta trots att jag är på Vreta hela dagen!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0