Trött kropp efter fin dag

Dagen i stallet har vart sådär härlig. Den har bara flutit på utan stress och måsten. Fixat lite fårstaket med Maria, svurit över stona, smugit förbi tjuren med Zingara i släp och ätit lunch och pratat om det mesta. 
 
Ridit har jag också hunnit, fast bara Zaza idag. Och det gick helt okej, men det är så rackarns svårt att hitta knapparna och få till det på honom. Campino har longerats som vanligt. Dock har han vart lite loj idag vilket antagligen beror på ett sår han fått på halsen så inatt får han vara inne för att slippa flugorna. Har även skurat klart ena boxväggen hos Campino som är ett projekt i sig eftersom han bokstavligen står på väggen och skiter.
Zaza
 
Anyway, 8h senare (jag vet tiden rinner iväg) så skulle jag mot gymmet. Det bar emot i var enda del av kroppen. Jag ville inte, jag var trött och omotiverad. Visste att om jag inte kom iväg så skulle ångesten hemma vara värre. Lurade mig själv lite genom att köra via Lambohov och då är det närmare till gymmet än Ryd. Så... Jag körde igenom mitt benpass. Men jag är inte nöjd, jag körde inte mitt allt, jag gav inte all kraft jag hade och det gör mig irriterad. Men men jag gjorde det i alla fall.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0