Underbart bra tryck!

Benpasset idag gick kalasbra. Benpass är alltid svåra för att det är stora muskler som har väldigt mycket kraft och styrka i sig. Det krävs mer än vad man tror för att mjölka ur benmusklerna så de verkligen ger allt. För den där repsen när det känns tungt och det gör lite ont, ja då måste man veta, intala sig själv att man klarar mer, för det är det man gör, även om det skakar. Det känns sjukt i mångas öron när jag säger att jag är nöjd när jag tränat så nästan maten vände upp. Kanske inte varje gång, men under ett benpass då är jag nöjd. För då vet jag att musklerna jobbat så hårt att resten av kroppen också får ge kraft dit. Det är då jag utvecklas. Så är det bara.
 
Väl hemma fyllde jag på med massa mat! Hur gott som helst. För får musklera ingen ny energi ja då växer de aldrig. Så formen skapas minst lika mycket vid matbordet som på gymmet!
 
Kvällen avslutades på puben Horse and Hound med ett gäng från IFM avdelningen. Trevligt helt klart.
 
Nu ska jag krypa till kojs och sova!
 
Ett blött crossfitpass i Nacka i somras
 
Hoppas kunna få lite bra träningsbilder i helgen när jag är iväg på bootcamp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0