Ur form

Insikt från dagens ug: Jag är ur form, jämfört med innan sommaren. Men, jag har en mental inställning som är tusen gånger bättre än för ett år sedan. Dagens pass var helt enkelt snorigt jobbigt, och jag älskar det, i alla fall nu i efterhand. Där någonstanns med ca 15 min kvar när banan jag åt innan höll på att komma upp kändes det mindre bra, men det är då man måste träna med huvudet. Ha en bild i huvudet, en målbild och sen bara kör. Jag körde, kved, stönade och pustade och höll ut. Killarna som är lika ofta på passen som jag gav mig en del kommentarer, men jag vet att de är med kärlek i hjärtat för sedan peppar dem lika mycket 2 minuter senare. Men snart får de se upp igen, och de vet dem för jag är på väg tillbaka =) På tisdag kör vi igen.
 
Har ätit middag och ska se till att få i mig lite mer mat nu trots att jag är rätt mätt. Har pga lite oplanerad lunch inte alls fått i mig den energin jag behöver och ligger ca 600 kcal back idag.. inte bra alls. Så nu ska jag äta lite mer kvarg, en knäckemacka med skinka och en liten chokladbit =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0