Vrak

Jag är ett totalt vrak idag. Jag har sovit helt fruktansvärt dåligt inatt.
 
Salsa kom hem igår. Och jag är tacksam för att fått hjälp med henne i sommar, tyvärr är hon inte nära den katt jag lämnade iväg. Hon är mer förvildad, osäker kring människor igen och allmänt rädd. Innan sommaren så var hon världens keligaste när hon inte längre hade Snacks kring sig, hon tydde sig till mig och Carro samt andra människor som mina föräldrar. Nu har hon åter igen lagt all sin trygghet i en annan katt. För mig fungerar inte det att ha en katt om den inte är trygg kring folk. Så nu är hon här och hon ska vara utan annan katt, för om hon ska må bra med oss så måste förtroendet komma tillbaka. Under natten har hon jamat konstant och jag har sovit i omgångar av 30-40min.
 
Ni förstår, idag är jag ett vrak som sagt. Tog lite sovmorgon och väntar på att kaffet ska göra sitt.
 
Nu ska jag jobba på att få tillbaka min katt. För att hon ska hitta tryggheten så får hon till en början vara i halva lägenheten så hon slipper ha koll på allt samtidigt.
 
Vi hörs under dagen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0