Vreta all morning

Har inte blivit någon uppdatering idag då jag hela fm och lunch vart ute på Vreta för att förbereda inför mina tester imorgon.
Har så mycket just nu och jag känner hur jag är stressad i magen. Jag vet att jag behöver varva ner lite varje dag, men jag vill verkligen till stallet idag. Men jag vet inte om jag hinner alltså. Det är så förbannat att det är stallet som blir lidande när tiden inte finns längre. Tack o lov vet jag ju att det finns kvar. Men ändå. Jag känner mig inte riktigt hel utan det. Skulle kunna skippa träningen men då vet jag att det är lätt att det blir fler skippade dagar, att jag skiter lite i kosten och då kommer mitt dåliga samvete vara i taket. Älskar att Maria och Alain är så fantastiskt förstående.
 
Nu heller regnet ner så om vädret fortsätter såhär så blir det garanterat inte stallet.
 
Fina Junco
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0