Back home

Då var jag äntligen tillbaka i Linköping. Nästa vecka är den sista på kolmården och den sista jag tänker vara "sjuk". Men på torsdag så får vi träffa vargarna, det ska bli mysigt även om jag har haft turen att få träffa dem förut flera gånger så är det alltid en otrolig upplevelse.

Har lite funderingar på om jag ska gå en banbyggarkurs for workin equitation i februari nere i jönköping. Tycker det skulle vara lärorikt och kul att kunna dels för att jag kan använda det och för andra och min egen ridning. Är riktigt sugen faktist.


en av de fina pojkarna, tror att det är Ulfur


Här är min drömhäst just nu. Neron. Är till salu men finns i Spanien. Kika in på fler fina hästar till salu via andalusitano.com, där även bilden är ifrån

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0