ett beslut taget

Nu har jag mailat till Island och sagt att jag inte kommer göra mitt exjobb hos dem. Mailade i onsdags några frågor som jag vill ha svar på för att kunna känna mig säkrare på att åka dit. Idag fick jag ett mail tillbaka, utan svar men med en ny möjlighet. Och det är inte första utan andra gången dem ha föreslagit något nytt istället för att fokusera på den idén vi hade. Det fick det att rinna över. Framför allt fick det min magkänsla att bli sämre, om det är så "förvirrat" och "hoppigt" redan nu, hur blir det då sen? Det känns inte helt seriöst även om det säkert är så. Jag vågar inte chansa. Nu står det mellan 2 andra projekt även om jag har erbjudande om ett 3e.

Pratade med Beaver idag och det var ett bra tag sedan. Vi ska ses på onsdag. Hon ger mig alltid bra råd och vi tänker väldigt lika så det är bra.

Nu ska jag leta vidare på resor veckan efter påsk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0