Inte som förut

Igårkväll vart flera snäpp lugnare än väntat. Det var ändå en riktigt trevlig kväll, men goda drinkar. Men det vart ingen utgång och drickandet hölls på en lugn nivå.
Nej, jag har inte alls samma partysug som förut. Inte lusten att dricka massa eller gå ut och spendera pengar på krogen. Visst kan det vara skoj att gå ut och dansa, inget annat sagt för det tycker jag verkligen. Men jag värderar nog högre just nu att få komma ut till stallet på helgerna och rida och mysa med hästarna. Samtidigt så påverkar också träningen mycket att jag inte alls har samma partysug. Det är så för mig, när träningen börjar gå bra och framåt då går lusten att dricka ner. För de två sakerna går ju inte riktigt hand i hand.
Vi får se hur det blir i framtiden. Men just nu vill jag ha det såhär, och mår bra av det. Häst och träning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0