Känns bättre

Allt känns väldigt mycket bättre efter ett pass på gymmet. Började idag med att pw 1 km och 2 km jogg. Körde sedan armar och axlar idag samt lite mage. Riktigt skönt var det och dipsen börjar gå riktigt bra nu. På fredag väntar ett kettlepass och hade tänkt kanske fixa tejp till mina händer innan dess.

Imorgon har vi bara en föreläsning. Antingen blir det sedan träna eller stall, beror på hur mkt jag pluggar ikväll. Klar = stall, inte = gymmet. Men jag är helt mör i pluggcellerna efter idag alltså


Såhär ser min ena hand ut sedan 2 kettlepass förra veckan, senaste i fredags, MED handskar.. Blir inte bättre av att jag inte kan låta bli att pilla. Tips på någon tejp?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0