Ledig em

Skolan slutade 12 idag och jag är ledig! (Eller det finns ju alltid saker att göra). Min kropp är rätt mör efter gårdagens undergroundpass och ridning.
Har inte riktigt bestämt än om det blir stallet idag. Solen skiner ju nu, men jag har inte haft tid att bara vara hemma på ca en vecka, det lockar lite det med. Märkte dessutom att jag glömt avanmäla mig till undergrounden kl 14 idag, så nu kommer jag få en prick för det, för jag orkar verkligen inte gå. Dock är det ju två prickar som gäller innan man blir avstängd och betala den enorma summan av 40 kronor.

Snacks sitter just nu och jagar flugor som befinner sig mellan fönsterglasen. Jag förstår aldrig hur dem kommer dit,eller hur de helt plötsligt kan börja leva. Det är helt klart ett mysterium. Någon som vet?


Snackie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0