Med en färg

Ibland säger man att man kan beskriva människor med en färg. Fast oftast är det väldigt svårt, att sätta ett ord på en människa. Men idag, idag lyckades vi på dagens föreläsare. Färgen blev beige, ja beiga människor är oftast de lättaste att hitta för dem är rätt intetsägande, monotona och trista. Det finns säkert någon sprakande färg i dessa människor också, men idag såg vi inte den. Ni kan nog nu förstå att dagens föreläsning var riktigt jäkla tråkig, och jag har dessutom tagit mig igenom ett kapitel om ekonomisk ekologi. Alltså egentligen intressant, men texten.. blää.

Jaja, kettlen idag gick bara bra. Var något svagare i kroppen, men hoppas på att vara tillbaka helt snart och få fortsätta vara frisk, för nu vill jag bli starkare!


Vilken färg ska ni beskriva mig med här?! Andas lugnt nu, detta var inför en tema fest, klänningen är min mors gamla och inget som jag skulle ha på mig annars

För oftast är jag så här färgglad, svart, men glad! =P (eller blå, vit, grå, typ...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0