När mat är som godast

Det är efter ett riktigt träningspass. Vart ytterligare ett pass kettle idag och jag känner att jag börjar återfå styrkan men kondisen är riktigt långt efter. Bara att köra på och vänta på att den ska infinna sig. Kommer inte köra maxvikt på repetitionerna för att få upp kondisen utan börja med lägre vikt och sedan öka sista 30s-1min för att ta ut mig.
Vart kvar efter passet med Tanja då vi med Kristian kom in på detta med chins. Som jag verkligen inte kan och inte hon heller. Tillslut vart målet att bara lyckas hoppa upp till stången. Vilket nästan gick. När vi däremot kunde stå där det var ca 1 cm högre så gick det. Psykiskt hävdades det från expertisen, mycket möjligt.

Nästa gång ska vi börja med att försöka hoppa upp, inte efter 1h kettle.

Nu är det snart dax för seminarie, ni kan ju ana hur taggad jag är..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0