Ni har väl inte glömt?

Att Sea Shepards kampanjer i Japan och nere i Antarktis fortfarande är i full gång. Jag har inte skrivit mycket här eftersom jag håller mig uppdaterad själv via facebook och deras hemsida. Dock så kanske det är dax, att jag berättar vad som skrivs. Bara för att kunna förmedla hur det går. Jag struntar i hur många det når ut till, bara någon vet.

Har ju fortfarande drömmen om att mönstra på hos dem när jag är klar i skolan. Inte helt uppskattat av nära och kära dock. Men brinner man för något, då gör man, och jag skulle nog skämmas om jag inte försökte hjälpa till mer efter skolan...


Pilotval

Bebis-pilotval, Man kan fortfarande se strecken på kroppen från att den låg ihopkurad i mamman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0