Saker att ta tag i

Ibland så finns det saker som man bara måste ta tag i. För min del är det något som jag funderat på ett tag men som jag sedan glömmer bort eller skjuter undan i tanken. Men, jag måste gå och göra en synundersökning. Jag har alltid haft väldigt bra syn, men nu, senaste halvåret så har jag mer ont i huvudet och kan komma på mig med att det är jobbigare att fokusera på saker längre bort när jag tex kör bil, eller sitter vid datorn (framför allt) så kommer jag på mig med att kisa för att behålla fokus, inte mycket men tillräckligt för att ge mig huvudvärk från och till. Nu när vi får se hur kursen är upplagd på måndag så ska jag ringa till en optiker och boka en tid. Jag menar, är det inget ja då är det ju bra, är det något så måste jag ju få "hjälp" med det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0